HTML

Hogyan kell eladni egy férfimagazint?

2008.04.21. 12:21 :: Bay Áron

Múlt héten történt az eset, hogy szerdán a Tv2 Aktív c. műsorában hirdették, hogy Hajdú Péter "nagyon mérges" lett, amikor megtudta, hogy a CKM-be készülő fotókon milyen ruhákat adtak rá menyasszonyára Sarka Katára. Péter dúlt-fúlt, majd csütörtökön a magazin megjelenésének napján felkerült a hír a nagyobb hírportálokra, Hajdú Péter letiltatta az újságot.

Eddig a történet, innen pedig a privát összeesküvés elméletem :-)

Emlékszünk még arra, amikor hasonló zajlott le az RTL Klub Fókusz c. műsorában, csak ott Oszter Sándor és Oszter Alexandra illetve a nyuszis magazin volt a képben? Hasonló felállás, a művészúrnál kiverte a biztosítékot néhány kép, melyek "semmiképpen" nem kerülhetnek be az újságba...

Hajdú Péter és Sarka Kata heti szinten fordulnak meg a két kereskedelmi televízió reggeli és esti bulvárműsoraiban, sőt nem csak a két nagy csatornán, hanem az azokhoz tartozó kisebb csatornákon, zene csatornán, és a bulvárnak csak erős jóindulattal nevezhető magazinokban, napilapokban. Az emberek pedig kíváncsiak, és ami tiltott, az mégjobban felkelti az érdeklődésüket.

Teljesen véletlen volna, hogy már előre megcsinálják a magazinnak a "negatív" hírverést, majd a megjelenés napján a top50 hír között előkelő helyen szerepel az interneten, hogy Hajdú Péter letiltatta a lapot, és azokat már be is szedték a standokról, vagy pedig csak egy jól átgondolt marketingfogás, mert szerződést nem fix összegre, hanem eladott példányszámonkénti honoráriumra kötötték?

Természetesen megeshet, csak én vagyok túl konspiratív, mindenesetre kísértetiesen hasonlít a fentebb említett nyuszis példára ez az eset, ahol szintén dobott az eladott példányszámon a "beharangozó".

Ha tévedek, akkor csak egy dolog nem hagy nyugodni. Egy letiltott magazint miért lehet 2-3 nappal később is megvásárolni? :-) 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing online

A bejegyzés trackback címe:

https://e-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr53435227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.