HTML

Személyes vélemények a házhozszállításról

2008.04.22. 10:41 :: Bay Áron

A kérdőívemben volt egy pont, ahol a kitöltők leírhatták véleményüket arról, hogy mit tapasztaltak online vásárláskor. Ezeket nagyobb témakörök szerint csoportosítottam, elsőként jöjjön az egyik legkritikusabb, a házhozszállítás: 

"- Általában elégedett voltam. Kivéve, mikor a futár este 9kor akarta kiszállítani a könyvet a munkahelyemre.


- Volt már rá eset, hogy sérült áru érkezett, vagy hogy meg sem jött csak hosszas késedelmek után. Ettől függetlenül továbbra is fogok interneten keresztül vásárolni, előnyben részesítem ezt a fajta vásárlásmódot!

- Elégedett voltam, sokkal kényelmesebb házhoz hozatni, mint sorban állni egy üzletben. Hogy valami negatívat is mondjak, még nem volt olyan futár, aki a megadott időpontban hozta volna az általam rendelt terméket.


- Nem volt gond, de előnyben részesítem azokat a webáruházakat, ahol a házhozszállítást mellőzni lehet, weben csak a termék kiválasztása történik.


- Egy helyről több alkalommal is rendeltem, ezek közül az egyiknél egyáltalán nem voltam
megelégedve, a szállítás során a termék sokat sérült.

- Elégedett voltam, azt kaptam, amit megrendeltem minden alkalommal probléma nélkül.
Előnyben részesítem a személyes átvételt, hogy a szállítási költség ne drágítsa a terméket.

- Nagyobb tételben éri meg vásárolni, mert így a netes kedvezmény nagyobb lehet a házhozszállítás díjánál.

 
- Minden termék, amit eddig vettem minőségileg kifogástalan volt, tartós, hosszú távon
tudtam/tudom használni. Én a szállítással kapcsolatban változtatnék: kellene személyes átvétel opció minden webáruházba + ha a házhozszállítást választom, abban az időpontban szállítsák, amikor megállapodtunk, nem pedig akkor mikor éppen felém járnak...

- A megrendeléstől számított 2-3 héten belül szeretném megkapni a terméket, ez sok esetben nincs így! Ezért lemondom a rendelést...

- A termékkel elégedett voltam, viszont a kiszállító cég hozzáállásával és a "futár" modorával és segítőkészségével - ami nem is létezett - egyáltalán nem.


- Könyvet rendeltem. A kiszállítás gyors volt, a termékről ugyan kiderült, hogy pár oldal fejjel lefelé lett nyomtatva, de gyorsan korrigáltak, másnap hozott a futár egy hibátlan példányt!


- Legtöbbször elégedett voltam. De egyes helyeken nagyon magas a szállítási költség, azokat nem támogatom.


- Rendszeresen szoktam könyvet vásárolni interneten, mert eddig nem csalódtam. Jó, hogy sok áru olcsóbb, ha interneten rendelem meg, persze figyelembe kell venni a csomagolási- és kiszállítási költségeket, mert azzal bukhat az ember."

Látható, hogy elég vegyesek a tapasztalatok, az pedig biztos, hogy lehetne még fejleszteni a színvonalon. És hogy itt ne érjen véget a folyamat, várom a saját tapasztalatokat, bátran lehet kommentelni! :-)

Szólj hozzá!

Címkék: házhozszállítás e kereskedelem

A bejegyzés trackback címe:

https://e-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr17436664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.