HTML

Ötletek, javaslatok, problémák

2008.04.24. 16:52 :: Bay Áron

A személyes vélemények 3. fázisában a válaszadók ötleteit, javaslatait, problémáit teszem közzé:

"- Elégedett vagyok a szolgáltatásokkal, néhány oldal tartalmát azonban még nem tartom eléggé diverzifikáltnak. Néha nem könnyű rátalálni arra a termékre, amit keresek.

- Eddig mindennel elégedett voltam, esetleg talán ki kéne szedni az amúgy is jogsértő, előre bepipált "feliratkozom a hírlevélre" kitételt.

- Elég jók a tapasztalataim. Sokszor szélesebb az áruválaszték, mint a multikban (például az elektronikai cikkeknél). Sok dolgot olcsóbban megkapok, mintha elmennék valamely
bevásárlóközpontba vagy boltba. Hiányosság viszont sok helyen, hogy nincs kép a termékről.

- Eddig bejött nekem az internetes rendelés, bár egyszer-kétszer előfordult, hogy amit
megrendeltem arról kiderült, hogy mégsincs raktáron, vagy a weboldalon az volt kiírva egy adott termékhez, hogy rendelhető, de mikor már kosárba szerettem volna tenni, kiírta, hogy csak előrendelhető, úgyhogy szerintem egy kicsit oda kéne figyelni, hogy a termékek státuszát a valóságnak megfelelően jelenítsék meg.

- Teljes mértékben elégedett voltam az eddig használt webáruházakkal. Különösen kisebb cégek esetében fordul elő azonban, hogy a honlap dizájnbeli-technikai megvalósításának
alacsony színvonala elriasztott a vásárlástól, mivel számomra ez fontos jele a cég
komolyságának, megbízhatóságának (a ráfordított költségek és energia mutatójaként).

- Csak repülőjegyet vásároltam. Jól működött a rendszer. Annyit azért módosítanék, hogyha elszúrom a rendelést, akkor 1-2 napig még lehetőségem legyen ingyenesen módosítani a foglalást.

- Nagyon kényelmes, viszont megköveteli a pontos paraméterek megadását. Jó lenne, ha a webáruház állná a postaköltséget.

- Ötlet: pár ilyen honlapon a több lépésből álló vásárlási procedúrában nem lehet visszalépni egyet az adatok elvesztése és újra beírása nélkül.

- Több és részletesebb kép lenne szükségszerű, hogy az adott terméket részletekbe menően meg lehessen nézni.

- Elégedett voltam nagyrészt, de megesik, hogy néha kis mértékben csak hasonló terméket kapok és nem ugyanazt, amit a képeken feltüntettek.

- Gond nélkül és gyorsan meg tudtam rendelni mindent. Leginkább a kedvezmények, a
kényelem és a termékek összehasonlíthatósága miatt szeretem az online vásárlást.

- Nagyon ritkán volt vele gondom, akkor pedig általában ugyanolyan jogokat tudtam
érvényesíteni, mint normálisan.

- Elégedett voltam a termékkel és a kiszolgálással is általában az extrém esetektől eltekintve, ilyenkor is általában a megadott információ félreértelmezése okozta a hibát. A pontos megfogalmazást és az átláthatóság fejlesztését tartom fontosnak.

- Rugalmas, gyors ügyintézéssel találkoztam az eddigi vásárlásoknál. Néha hiányolom, hogy egyes termékekről nincsenek képek, vagy teszem azt icipicik. Egy pénztárca esetében pedig nem ártana mondjuk egy kinyitott fotó is a termékről. Ezt most pont azért jegyeztem meg, mert pénztárcát keresek. :)"

Szólj hozzá!

Címkék: e kereskedelem

A bejegyzés trackback címe:

https://e-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr68440551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.