HTML

KKV online marketing

2008.05.14. 15:10 :: Bay Áron

A napokban közzétett Wolf Gábor egy új bejegyzést a blogjában.
http://www.marketingcommando.hu/blog/markaepites_paradoxona
Érdemes elolvasni a kommenteket is, mert ott is van néhány fontos gondolat.

Ha nyitott szemmel jár az ember, gyakran találkozhat különböző rendezvényeket kampányoló plakátokkal szórólapokkal. Sokszor láttam olyat, hogy támogatóként csak egy cégnév vagy egyéni vállalkozó neve szerepel pl.: Kovács István e.v. vagy Töpci-Marci Bt.
Ez a cégtulajdonost vagy vállalkozót személyesen ismerőkön kívül a többségnek semmit nem mondd. Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy minden kis cégnek kell több tíz- meg százezer forintokért logót terveztetni, de egy logó alapján sokkal könnyebben azonosítanak egy vállalatot, vállalkozást az emberek.

Ezenkívül kiegészíteném még annyival, hogy ha már márkaépítés, akkor azt a pénzt, amit újsághirdetésre vagy egyéb eszközökre költ a cég, lehet hogy érdemes inkább keresőoptimalizálásra és keresőhirdetésre fordítani. A Google AdWords inkább értékesítésre jó, de az E-Target rendszere felhasználható márkaépítésre már minimális költségráfordítással is. Az eszközök és a lehetőség adott, célszerű élni vele. Hiszen az online marketingen belül virágzik a KKV online marketing is!

Szólj hozzá!

Címkék: online marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://e-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr67468430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.