HTML

Brand Camp beszámoló 07.03 folytatás

2008.07.11. 12:50 :: Bay Áron

 

Kis késéssel, de folytatom a beszámolót.
 
Akövetkező fontos előadó, Novák Péter (nem az a Novák Péter) - kirowski
 
Az online marketingről, internetpenetrációról és hasonló fontos dolgoról beszélt, tőle is kiemelem a legfontosabb gondolatokat.
 
A 15-24 éves korcsoport közel 80%-a aktív internetező. Az internet a legintenzívebben fogyasztott médiatípus és bizalommal tekintenek rá az emberek, mint forrásra.
 
2007-ben közel 50 mrd Ft-ot költöttünk el online és ez minden évben 50%-kal nő. Jelenleg 7,5%-a az összes reklámköltésnek online marketingre költött pénz, és ez hamarosan elérheti akár a 10%-ot is.
 
A TV és a sajtó után a 3. leggyakrabban használt forma lesz az internet.
 
Előtérbe kerül a mobil marketing és a hagyományos banner marketing csökkenni fog.
 
A keresőmarketing szerepe dinamikusan nőni fog.
 
Kiemelten fontos lesz a közösségek építése.
 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing oktatás reklám online marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://e-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr76563664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.