HTML

Brand Camp beszámoló sokadik :-)

2008.07.17. 13:47 :: Bay Áron

A nap számomra utolsó előadását Juhász Attila - Citibank Zrt. tartotta. Tőle nem idéznék olyan részletességgel, mert nem is jegyzeteltem annyit. Félreértés ne essék, nem azért, mert nem volt jó az előadás, sőt! Pár gondolatot azért kiemelek, és kiegészítek, hamár... :-)

Mo-n 7,8 millió fő rendelkezik aktív banki kapcsolattal. Ebből kb. 4,3-4,4 millió fő OTP ügyfél!! Az azért nem egyszerű szám :-)
 
Sok eszköz van, ami használható, mindig az a kérdés mi a cél. Én sokszor úgy érzem, nem biztos, hogy jó úton járnak a bankok. Emese kampány kb. 1,2 milliárd forintba került, sikeres, építette az image-t is, még ha kicsit kétes eredménnyel is, aztán most tök jól átvezették, kérdés mi lesz belőle. CIB bank arculatváltás 1 milliárd, dokiék még maradnak, és talán ők még nem is "fáradtak be" teljesen.
 
Viszont a Raiffeisen és a K&H már nagyon fárasztó, az előbbi a szellemileg enyhén visszamaradott családdal, ami szerintem már nem humoros, hanem szánalmas, ráadásul ezzel az ügyfeleket is gyakorlatilag leidótázzák. Az utóbbi meg a táncolós cuccal léphetne már tovább, mert az is eléggé uncsi. Kéne valami jó ötlet, valami nagy dobás, persze szeptember előtt úgysem lesz már semmi extra, hiszen itt van az uborkaszezon.
 
Több és minőségibb online marketinget, kreatív ötleteket, alternatív dolgokat. Nem csak óriásplakát, sajtóhirdetés meg Tv reklám van a világon!! Ébresztő, a világ változik, hiába erőltetik még mindig a sajtót, meg a Tv-t. Meg van számlálva az ideje. No nem fog eltünni, csak csökkeni fog a szerepe. Nem kicsit. Nagyon.
 
Kreatív ötlet: http://www.touchmedia.hu/
 
És akkor talán az ügyfelek 70%-a sem a saját bankjánál veszi fel majd a hitelét...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://e-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr95572594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.