HTML

Banner kapmány hatékonyság...

2008.09.05. 11:32 :: Bay Áron

Hosszabb szünet után újra jelentkezem. Rövid magyarázatként csak annyit, elég sok volt az elmúlt időszakban a teendőm mind munka mind magánélet terén. De a lényeg már van néhány új bejegyzésre való gondolat és mivel mással kezdhetném, mint életem első ügyfél oldalról "levezényelt" banner kampányával, illetve annak tapasztalataival.

A továbbiakban elnézést kérek,ha a formázás nem lesz tökéletes, életemben elöször a technikának hála mobilról blogolok :-) Számokat sajnos nem adhatok ki a kapmányról, de legyen elég annyi,hogy az átlagos 0,15-0,2%-os átkattintási arány már jónak számít banner kampány esetén. Tehát 1000 emberből, aki látja a banneredet, abból jó esetben 2 rá is kattint, de akkor hol van még a megrendelés, az üzlet?

Ezen nem ártana elgondolkodni, főleg azon, hogy ez a hirdetési forma kinek is üzlet a bannerárakat elnézve...

Egy ilyen kampányra elköltött pénz töredékéből lehet sokkal eredményesebb akár 5-10%-os átkattintást elérő AdWords kampányt készíteni.

Tehát csak azt tudom mondani, hogy amit eddig elméletben olvastam és hallottam, azt most már az életben, számszerűsítve is látom. Szomorú, hogy még mindig sokan a bannert preferálják...

Pedig egy ideje van már alternatíva, jó reggelt kívánok!

Szólj hozzá!

Címkék: online marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://e-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr57649507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.